Navigation

Kaustubh Khade

Kaustubh Khade (Guest Researcher)

Bild Kaustubh Khade
kaustbhkhaohode@gmailf1/pd.comgxghz­

­Der Informatikstudent Kaustubh Kisan Khade war vom 23. Mai 2007 bis zum 14. Juli 2007 als Guest Researcher und Praktikant an der Stiftungsprofessur für Entrepreneurship tätig.
Seine Hauptaufgabe bestand in der Beratung und Unterstützung aussichtsreicher Internet-Startups aus der Region. Dort bewertete und studierte er deren Technologien und gab Empfehlungen für die Weiterentwicklung.
Ferner unterstützte er den Lehrstuhl und die Gründer bei der Kontaktanbahnung und - aufnahme mit indischen Unternehmen.­

­

Curriculum Vitae

Education

  • 2005-present : Computer Science and Engineering , Indian Institute of Technology, Delhi.
  • 2003-2005 : CBSE 12th with Informatic Practices.

Projects completed :

  • LZW : worked with hardware implementation of the LZW compression on FPGA boards.
  • Languages : Implemented a basic Interpretor based Calculator Language.
  • Virtual Orchestra : Working with 3-d simulations of music in real time.
  • Designing and testing Processors : worked with simulators.

Extra curriculars :

  • English Debating and Literary Club representative and active member.
  • Football.
Webm/43asm3ter:x/ R2w76egina W/ihallrpipner (regrbina.wafa/pllnezkr@q+ouni-ol.deruy9r) (Stand: 07.11.2019)